FacebookПідписатися на RSS

КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ

ПРО ВАЖЛИВІСТЬ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ та компетентнісно орієнтований підхід при вивченні математики говорили члени педагогічної ради на засіданні педради на тему: «Математичні компетентності – одні з найважливіших складових життєвих компетентностей», яке відбулося у понеділок, 17 травня.

Набуття життєво важливих компетентностей дає людині можливість орієнтуватись у сучасному суспільстві, формує здатність особистості швидко реагувати на запити часу. Ідея компетентнісно - орієнтованої освіти – це одна з відповідей системи освіти на соціальне замовлення. Тому вже протягом трьох років наш навчальний заклад працює над проблемою «Формування ключових компетенцій учнів в умовах інноваційного освітнього середовища». На завершення навчального року, у рік математики, розгляд даного питання на засіданні педагогічної ради є чи не найбільш актуальним.

У теоретичній частині заходу педагоги з’ясували зміст поняття «математичні компетентності», компоненти та складові математичної компетентності. Присутні мали змогу обговорити шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики та засоби, які сприяють компетентнісно-орієнтованому підходу.

У практичній частині вчителі математики Гузар Л.М., Романюк В.Є., Репенко Р.Ф., Зелінська Л.М. поділились досвідом роботи з формування математичних компетентностей на різних структурних етапах уроку. Педагоги ще раз переконались, що вислів С.Русової: «Мета школи – привчити до життя, розуміти його, знайти в ньому своє місце»- завжди актуальний!

/Files/images/2020-2021/traven/pedrada_17_-_05/IMG_20210517_160112.jpg

/Files/images/2020-2021/traven/pedrada_17_-_05/IMG_20210517_151537.jpg

/Files/images/2020-2021/traven/pedrada_17_-_05/IMG_20210517_154207.jpg

/Files/images/2020-2021/traven/pedrada_17_-_05/IMG_20210517_155343.jpg

/Files/images/2020-2021/traven/pedrada_17_-_05/IMG_20210517_154929.jpg

/Files/images/2020-2021/traven/pedrada_17_-_05/IMG_20210517_151357.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 134