Педагогічна творчість– особистісна якість педагога, яка є невичерпним джерелом його ініціативи, активності, інновацій, постійного натхнення для вдосконалення всього педагогічного процесу. Там, де немає творчості в педагогічній діяльності, там немає живої душі, там педагогіка є бездітною. Обміркування методики і змісту майбутнього навчально-виховного заходу, конкретне їх визначення, планування і проведення – справа індивідуальна. Тому, як немає двох однакових педагогів, так і немає двох однакових методик.
ПІДСУМКИ ВИСТАВКИ "ТВОРЧІ СХОДИНКИ ПЕДАГОГІВ ЛІЦЕЮ" у 2023-2024 н.р.
На виконання наказів управління освіти і науки Волинської ОДА, наказу гуманітарного відділу Рожищенської міської ради та з метою розкриття творчих можливостей педагогічних працівників ліцею в реалізації завдань реформування освіти, науково-методичного супроводу навчально-виховної роботи, подальшого розвитку та впровадження інновацій, спрямованих на вдосконалення процесу навчання, виховання, управлінської діяльності, формування інноваційної культури педагогічних кадрів, використання в освітньому процесі нових педагогічних ідей і технологій, передового педагогічного досвіду у січні 2024 року в ліцеї проведено шкільну виставку дидактичних і методичних матеріалів „Творчі сходинки педагогів ліцею”.
Для участі у виставці було подано 5 робіт педагогічних працівників, які презентували матеріали за номінаціями:
- професійний розвиток педагогів – 2 роботи;
- інформатика – 2 роботи;
- суспільствознавство– 1 робота.
На виставку були представлені такі види науково-методичних видань: методичні рекомендації (4 роботи) та збірник матеріалів, спрямовані на вироблення нових прогресивних підходів до проблеми подальшої розбудови освітянської галузі. В роботах була порушена така проблематика: інноваційні підходи до організації методичної роботи в закладі, використання ІКТ в освітньому процесі, пошук шляхів створення інноваційного освітнього простору, роль історичного матеріалу в формуванні національної свідомості особистості. Роботи вирізняються новизною і актуальністю, науковим підходом і прикладною спрямованістю. Це свідчить про постійний творчий пошук окремих педагогів, ефективне використання інноваційних технологій, стимулювання адміністрацією закладу пошуку педагогами власних оригінальних підходів до вирішення проблем удосконалення змісту освітнього процесу.