КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАКЛАДУ

Лист МОН України від 30.03.2021 № 1/9-174 щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 3-4 класів НУШ

Наказ МОН №143 від 04.02.2021

Додаток 1 до наказу №1146 від 16.09.2020

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН № 1154від 27.08.2019)

Рівневе оцінювання результатів навчанняучнів 3-4 класів НУШ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ

Види оцінювання навчальних досягнень учнів: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісні ставлення.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

Критерії навчальних досягнень учнів з математики

Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії навчальних досягнень учнів з біології

Критерії навчальних досягнень учнів з географії

Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з хімії

Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії

Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Критерії навчальних досягнень учнів з економіки

Критерії навчальних досягнень учнів з української мови

Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови

Критерії навчальних досягнень учнів з літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я

Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Кiлькiсть переглядiв: 2410

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.