FacebookПідписатися на RSS

Наказ про прийом до 1 класу 2024 рік

ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ РОЗПОЧНЕТЬСЯ 1 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ
Знайомство он-лайн з майбутніми вчителями Ваших діток і закладом освіти

Прийом документів у перший клас: що потрібно знати батькам?

У першу чергу в школу зараховуватимуть дітей, які проживають на території обслуговування навчального закладу.
Школа із дотриманням усіх санітарних норм та правил карантину почне прийом документів на зарахування дітей у перший клас з 1 БЕРЕЗНЯ 2022 року.

Документи прийматимуться у вестибюлі І поверху ліцею.

Ви вiддаєте в наші руки сердечка своїх дiтей. Разом з цим ви покладаєте на нас свої надiї, сподiвання. І всi неодмінно хочете, щоб дитина з перших днiв шкiльного життя стала розумною, вміючою писати, читати, рахувати. Але варто пам’ятати, що не кожна дитина може одразу успiшно навчатися, та й це не та основна цiкавiсть, заради якої живе людина.
Дитина — Божа iскорка, яка прийшовши в цей свiт, несе свою велику місiю, має свiй шлях, свої думки.
Тому перед нами стоїть особливе завдання – розвиток і збагачення духовного світу кожної дитини. Це можливо через виховання серця дитини: любов до людей, повага, толерантнiстъ, прояв співчуття і вміння радіти за інших.

Вiрте в безмежнiсть вашої дитини i допоможiть їй повiрити в свої сили. Це допоможе дитині долати труднощi!

Не забувайте
Школа – Майстерня Людяності;
Школа – Майстерня Гуманності;
Школа – Співтовариство вчителя та учня;
Школа – Храм!

Перший етап прийому – першочергове право на зарахування за територією обслуговування закладу загальної середньої освіти. Діти, які проживають на такій території, як минулого, так і цього року, матимуть гарантоване право на першочергове зарахування. Бланк заяви та наказ додаються знизу.
/Files/images/2020-2021/lyutiy/003 (2).jpg

Також право на першочергове зарахування мають рідні сестри і брати дітей, які вже є учнями/ученицями цієї школи, діти працівників цієї школи.

До школи потрібно подати такі документи:

- заяву,
- копію паспорта,
- копію свідоцтва про народження дитини,
- оригінал медичної довідки,
- у разі відсутності реєстрації місця проживання, документ, що підтверджує місце проживання.

Наказ про прийом дітей до 1-го класу 2022-2023 н.р.

ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ РОЗПОЧНЕТЬСЯ НЕ РАНІШЕ 1 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ!

Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти 16.04.2018 № 367


10 ПОРАД БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКА:

1. РОЗПОВІДАЙТЕ ПОЗИТИВНІ ІСТОРІЇ ЗІ СВОГО ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

Якщо дитина хоче вчитися і упевнена, що в школі цікаво, тоді неминучий стрес, пов'язаний з новими правилами і розпорядком дня, великою кількістю незнайомих людей, буде успішно подоланий. Для цього частіше розповідайте своїй дитині цікаві історії зі свого шкільного життя.

2. НЕ ЛЯКАЙТЕ ШКОЛОЮ

Не ведіть при дитині розмови, що у нього "закінчилося дитинство", не жалійте його: мовляв, бідненький, починаються трудові будні.
Навіть жартома не лякайте школою. Не варто при дитині також обговорювати майбутні витрати, засмучуючись дорожнечею форми або канцтоварів.

3. КУПУЙТЕ ШКІЛЬНЕ ПРИЛАДДЯ РАЗОМ З ДИТИНОЮ

Купувати портфель і все приладдя для школи потрібно з дитиною, тоді вона буде залучена в процес підготовки до першого вересня. Прийшовши додому, не ховайте покупки в шафу - дайте їх дитині. Нехай вона збирає портфель, носить його по квартирі, розкладає на столі зошити і олівці, тоді прості вказівки вчителя дістати ручку або зошит в «клітинку» не викличуть у маляти труднощів: чітко знатиме, де у нього що лежить.

4. ГРАЙТЕ В ШКОЛУ

Хай всі іграшки вашої дитини підуть в перший клас, а найулюбленіша стане вчителем. У такій грі можна пояснити основні шкільні правила: як сидіти за партою, як відповідати на уроці, як проситися в туалет.

5. ПОЧИНАЙТЕ ЖИТИ ПО НОВОМУ РОЗПОРЯДКУ ДНЯ

За місяць до школи потрібно плавно підганяти режим дня до нового розпорядку. Старайтеся, аби дитина лягала спати не пізніше десяти вечора, вставала в 7-8 ранку. Спершу спробуйте наочно пояснити, що потрібно зробити перед сном: зібрати портфель, приготувати одяг, перевірити, чи чиста форма.

6. ПОДРУЖІТЬ ДИТИНУ З ГОДИННИКОМ

Необхідний для школи навик – орієнтація в часі. Якщо ваша дитина ще не розбирається, котра година, навчіть її. Під час читання, гри можна поставити годинник на стіл і звернути увагу дитини на те, коли почалася дія і коли вона закінчилася.

7. БІЛЬШЕ КОМАНДНИХ ІГОР

У школі є правила, які необхідно виконувати: сидіти за партою, вставати, коли дозволить вчитель, не кричати. Аби розвинути в дитини уміння виконувати дії за правилами, використовуйте командні ігри. Завдяки яким дитина усвідомить, що є правила, які потрібно виконувати, що від цього залежить результат.

8. ТРЕНУЙТЕ УВАГУ І ПАМ'ЯТЬ

Хороша гра на уважність: дається текст, відводиться час, і потрібно якомога більше і швидше знайти і закреслити букв "с". Проводити "заняття" спочатку по 10 хвилин, поступово збільшуючи час до 35 хвилин. Тоді дитину так не лякатимуть уроки.

9. НЕ «НАПИХАЙТЕ» НОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ

За час, що залишився, жодних "хвостів" ви не підтягнете. А якщо насідатимете на дитину з читанням і рахунком, ви зможете викликати у неї негативні емоції з приводу школи. Звичайно, почитати, розв’язати приклади можна, але все це повинно бути в ігровій, не примусовій формі.

10. НЕ РОБІТЬ АКЦЕНТ НА ОЦІНКАХ

Багато батьків припускаються помилки, коли починають лякати: "Читай, а то двійки мені приноситимеш". Важливо акцентувати увагу дитини на процесі навчання (ти взнаєш багато нового, у тебе з'являться нові друзі, ти станеш розумним), а не на результаті, гарних оцінках, які взагалі краще не згадувати, тим більше що в першому класі їх не ставлять.

Психологічний портрет ідеального першокласника

1. Педагогічна готовність:

-навички читання;
-навички лічби;
-навички письма;
-навички малювання;
-звукова культура мовлення (чисте мовлення);
-уміння розгорнуто відповідати на запитання;
-великий словниковий запас;
-загальна обізнаність.

2. Інтелектуальна готовність

-диференційованість сприймання (спостереження);
-розвинена увага;
-уміння орієнтуватися у просторі і часі;
-розвинене наочно-образне мислення (уміння виділяти суттєве в явищах навколишнього середовища, уміння порівнювати їх, бачити їх подібність та відмінність);
-розвинена дрібна моторика (володіння олівцем, ножицями, навички малювання);
-добра пам'ять;
-розвинена регулююча функція мови, уміння виконувати словесні інструкції;
-інтелектуальна активність (уміння перетворити навчальне завдання на самостійну мету діяльності);
-передумови абстрактно-логічного мислення (здатність розуміти символи, формулювати запитання, самостійно розмірковувати, знаходити причини явищ, робити прості висновки).

3. Мотиваційна готовність

-вираження пізнавальних інтересів;
-намагання засвоїти роль школяра (бажання ходити до школи), приймати систему вимог, які ставить школа

4. Емоційно-вольова готовність

- уміння керувати своєю поведінкою;
-збереження працездатності протягом навчального дня;
-емоційна стійкість (регуляція емоцій);
-довільна регуляція уваги (її концентрація, стійкість, переключення);
-уміння стримувати свої імпульси (наприклад, не перебивати інших під час розмови);
-уміння продовжувати дію, докладаючи до цього вольові зусилля.

5. Комунікативна готовність

-бажання спілкуватись з дорослими та дітьми;
-уміння встановлювати контакти з учителем, збереження відчуття дистанції;
-здатність до особистісного контакту з дорослим (напротивагу ситуативному);
-уміння встановлювати контакт з однолітками;
-уміння входити в дитячий колектив і знаходити своє місце в ньому;
-уміння виконувати роботу разом;
-уміння підтримувати рівноправні стосунки з однолітками.

Наказ про прийом дітей до 1 класу ЗНЗ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

07.04.2005р. №204

Про прийом дітей

до 1 класу загальноосвітніх

навчальних закладів

На виконання п. 2 ст. 18, п. 1 ст. 20 Закону України "Про загальну середню освіту" ( 651-14 ) з метою забезпечення права на освіту та належної організації і проведення прийому дітей до 1 класу

НАКАЗУЮ:

1. До 1 класу загальноосвітнього навчального закладу зараховувати дітей, як правило, з 6 років.

2. Прийом дітей до 1 класу загальноосвітнього навчального закладу (крім спеціалізованого) здійснювати на безконкурсній основі, як правило, відповідно до території обслуговування.

З. Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу, копію свідоцтва про народження дитини та медичну картку встановленого зразка.

4. Не допускається збирання додаткових даних про дитину та її батьків або осіб, які їх замінюють, зокрема довідок з місця роботи, проживання, про заробітну плату батьків, будь-яких даних, що свідчать про розвиток дитини та її готовність до систематичного навчання в школі.

5. При прийомі дитини до 1 класу є неприпустимими проведення тестувань, співбесід, екзаменів тощо з перевірки її знань щодо засвоєння навчально-виховної програми дошкільного навчального закладу.

6. Прийом дітей до 1 класу спеціалізованого навчального закладу здійснюється відповідно до Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003р. №389 (z0547-03 ), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2003р. за №547/7868).

7. Наказ про зарахування дитини до 1 класу загальноосвіт­нього навчального закладу видає директор на основі поданих документів, як правило, до початку навчального року.

8. Відповідно до інструкції з ведення ділової докумен­тації у загальноосвітніх навчальних закладах ( V0240290-00 ) на кожного учня-першокласника оформляється особова справа.

9. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки України "Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів" від 06.05.2001 року №365 ( V0365290-01 ).

10. Опублікувати цей наказ в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України.

11. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим,управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести наказ до відома місцевих органів управління освітою, керівників загальноосвітніх навчальних закладів і забезпечити виконання його вимог.

12. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника міністра Огнев'юка В.О.

Міністр С.М.Ніколаєнко

Знання та вміння дітей на кінець дошкільного періоду


Для батьків майбутніх першокласників!

Навчання у школі – це новий і надзвичайно складний етап у житті 6-7 річних дітей та їх батьків. Напевно, перед кожним з учасників цієї події стоїть безліч питань, на які вони активно шукають відповідь. Наша психологічна служба допоможе батькам майбутніх першокласників знайти відповіді на питання, які їх хвилюють.
Перш за все необхідно знати, що прихід 6-7 річної дитини до школи збігається з психологічною кризою, пов’язаною з необхідністю навчання у школі і необхідністю взяти на свої маленькі плечі ряд обов’язків, які раніше виконували дорослі.
Не так важливо, чи вміє дитина читати і писати! Важливим є те, чи психологічно готова дитина до навчання, чи сформовані у неї мисленнєві операції, чи готова дитина сприймати і слухати вчителя, чи готова до навчальних навантажень.
Ми даємо приблизний перелік того, що необхідно дитині знати і вміти на кінець дошкільного періоду.
Для того, щоб успішно пройти конкурсну співбесіду для вступу до нашої школи, зверніть Вашу увагу на наступну інформацію:

Соціально-суспільні, побутові знання

Діти знають:
- назву нашої країни та її столиці;
- прапор, герб України;
- назву рідного міста, села, адресу, прізвище, ім’я, по-батькові батьків;
- дні тижня, їх послідовність;
- назву поточного місяця.
Діти вміють розповідати про свою сім’ю;
- називати і відрізняти різні частини доби і їх послідовність;
- розуміти поняття „вчора”, „сьогодні”, „завтра”, називати місяці року;
- відрізняти і називати дерева по листям та плодам.
Діти мають уявлення
- про сезонні зміни в природі;
- про свійських та диких тварин;
- про перелітних та зимуючих птахів;
- про залежність змін у живій природі від змін у неживій природі;
- про умови, необхідні для росту рослин;
- про лісові ягоди і гриби;
- про овочі і фрукти;
- про дерева, кущі, квіти

Мисленнєві операції

Діти вміють:
- порівнювати, класифікувати, групувати предмети;
- називати матеріали, з яких виготовлені ці предмети;
- розуміти значення узагальнюючих слів;
- порівнювати довжини, висоту, ширину;
- орієнтуватися на аркуші паперу;
- розрізняти форму предметів;
- створювати з кількох трикутників та чотирикутників більші за розміром фігури;
- порівнювати до 10 різних за формою предметів;
- ділити коло, квадрат на 2 і 4 рівні частини.

Математичні знання

Діти знають:
- склад числа першого десятка ( з окремих одиниць);
- як отримати число першого десятка, додаючи одиницю до попереднього числа та віднімаючи одиницю від наступного за ним в ряду;
- цифри 1,2,3,4,5,6,7,8,9;
- знаки +, -, =, <, >.
Діти вміють
- називати числа в прямому та оберненому порядку;
- співвідносити цифру і кількість предметів;
- складати та розв’язувати задачі на одну дію на додавання та віднімання;
- користуватися арифметичними знаками дій;
- вимірювати довжину предметів.

Моторика та координація

Діти вміють
- прямо та твердо ходити, бігати, стрибати;
- точно ловити та кидати м’яча;
- протягом певного часу носити не дуже легкі та великі предмети;
- застібати ґудзики та зав’язувати шнурки;
- проводити на папері прямі рівні лінії;
- „бачити” рядок у зошиті та писати у ньому;
- бачити клітинки та точно виконувати по них малюнок.
Кiлькiсть переглядiв: 3652