КОНСИЛІУМ З АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
30 жовтня у Рожищенському НВК №4 відбулося засідання психолого-педагогічного консиліуму щодо адаптації учнів 5-х класів до умов навчання в основній школі.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Л. М. Зелінська повідомила про загальні особливості адаптації учнів початкової школи до навчання в основній школі. Наголосила на тому, що процеси психологічної, соціальної, фізичної і навчальної адаптації п'ятикласників повинні відповідати принципам наступності, що є визначальним у відборі змісту предметів 11-річної школи відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної освіти.
Н. А. Матвійчук, соціальний педагог, повідомила мету та актуальність проведення консиліуму, представила ступені адаптації і їх особливості, розповіла про психологічні проблеми при адаптаційних процесах у 5-х класах.
Практичний психолог Л. В. Дацюк - розповіла про психологічні особливості дітей 10-11 років і зробила аналіз матеріалів спостережень.
Психологічні особливості адаптації і психологічний аналіз 5-х класів
Соціальний педагог Наталія Анатоліївна розповіла про вікові особливості та представила матеріали спостережень і результати анкетувань учнів.
Про педагогічний супровід школяра на етапі переходу в основну школу розповідали вчителі початкових класів М. В. Рубік і Л. І. Миронюк
Класні керівники 5-А і 5-Б класів розповіли про співпрацю "Учитель - учень". Проаналізували психолого-педагогічну характеристу класів.
Вчителі-предметники зосередили увагу на питанні адаптації учнів 5-их класів до вивчення їх навчальних дисциплін. Розповіли про особливості організації навчально-виховного процесу і про те, як найдоцільніше подолати труднощі при адаптації.