FacebookПідписатися на RSS

У ЛІЦЕЇ РОЗПОЧАЛАСЬ МЕТОДИЧНА ДЕКАДА

ЩОДЕННИК МЕТОДИЧНОЇ ДЕКАДИ
Реформаційні процеси, що відбуваються у сучасному освітньому просторі, зумовлюють нагальність розв’язання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним з яких є забезпечення наступності між суміжними ланками освіти у закладах загальної середньої освіти- між початковою та середньою ланками. У відповідності з чинним законодавством та нормативно-правовими документами саме наступність є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності здобуття освіти, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти.
Тому саме питання наступності буде розглядатися під час методичної декади «Забезпечення наступності в роботі початкової та основної школи як одна з основних умов реалізації компетентнісного підходу в НУШ», яка у цьому навчальному році проходитиме у ІІ етапи. Дане питання є, як ніколи, актуальним, оскільки завершують навчання у початковій школі учні, які навчаються за новим Державним стандартом початкової школи, і уже затверджено Державний стандарт базової середньої освіти, який вступає у дію з 2022-2023 навчального року.
І етап методичної декади з теми «Організація простору освітніх можливостей для дитини у початкових класах НУШ» розпочався вчора і триватиме до 17 грудня.
Під час першого етапу педагоги закладу зможуть відвідати презентаційні уроки у 1-4 класах НУШ, які будуть проведені з методичних проблем, актуальних для Нової української школи.
Можливості навчання учнів початкової школи через гру мали змогу оцінити колеги старшої школи на відкритому уроці у 4-В класі, проведеному вчителем початкових класів Лідією Мацевич. Гра для учнів початкової школи займає чільне місце, але особливо значимою є навчальна гра, під час якої учні здобувають знання та формують навички. Четвертокласники на уроці удосконалили свої знання про текст, будову тексту. На уроці значна увага приділялась розвитку навичок спілкування, розвитку критичного та асоціативного мислення. Уміння розмовляти і слухати – найважливіші якості, необхідні для демократичної культури. Під час роботи з текстом Лідія Петрівна вчила моделювати й активно розвивала в дітей уміння та навички ефективного спілкування, а саме:
* висловлювати свої думки так, щоб вони були зрозумілими іншим;
* уважно слухати, коли говорять інші.
На кожному етапі уроку була гра, але гра була навчальна. Думка кожної дитини мала місце і була важливою, що є пріоритетним в Новій українській школі.

/Files/images/2021-2022/зображення_viber_2021-12-14_13-38-37-851.jpg

/Files/images/2021-2022/IMG_4279 (2).JPG

/Files/images/2021-2022/IMG_4278 (2).JPG

/Files/images/2021-2022/IMG_4275 (2).JPG

Кiлькiсть переглядiв: 229