ЕСТАФЕТА ПРЕЗЕНТАЦІЙНИХ УРОКІВ У ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
У середу, 16 грудня, вчителі кафедри природничих дисциплін ділились досвідом роботи з питань організації роботи у форматі змішаного навчання.
З використанням різних форм роботи на уроці та з використанням інформаційних технологій було проведено урок біології у 6-А класі з теми ««Пагін: будова, основні функції. Його розвиток з бруньки. Лабораторне дослідження «Будова пагона, будова бруньки» вчителем біології Лілією Сиротою. У структурі уроку доцільно поєднано виконанням вправ онлайн та практичне виконання роботи учнями, вивчення нового матеріалу та його закріплення. діти працювали в групах. За умови дистанційного навчання матеріал уроку можна ефективно використати для організації роботи у синхронному режимі.
Урок з використанням технологій змішаного завчання було проведено у 10-А класі вчителем біології Марією Демчук. Учні вивчаючи тему «Обмін речовин», виконували практичну роботу: «Складання схем обміну білків, вуглеводів та ліпідів в організмі людини». Для організації роботи вчитель використала ротаційну модель змішаного навчання, а саме – ротацію за лабораторіями. Частина учнів працювали в комп’ютерній лабораторії, тобто «вдома», для них було організовано конференцію в Zoom і вони отримали можливість працювати в синхронному режимі з учителем і співпрацювати з однокласниками. Інша частина учнів класу працювали в «творчій лабораторії». Для виконання практичної роботи учнів творчої лабораторії було об’єднано в три групи. На уроці діти працювали як з онлайн-інструментами, так і з практичним довідковим матеріалом.
Чіткість інструкцій, логічність частин уроку і оптимальність дібраних форм роботи вчителем сприяли результативності уроку.