FacebookПідписатися на RSS

НОВИНИ З МЕТОДИЧНОЇ ДЕКАДИ

Головна функція освіти – всебічний розвиток особистості. Одними з головних завдань сучасної освіти є навчити людину навчатися та вчити ефективній взаємодії в процесі навчальної діяльності, тобто формувати здатність цілеспрямовано оволодівати професійними навичками, розвивати вміння комунікувати, знаходити та опрацьовувати дані, проявляти свій творчий потенціал, знайти шлях до самовираження та реалізації себе в житті. Тому одна з основних проблем полягає у виборі оптимального співвідношення найкращих традицій чинної освітньої системи, інструментарію інформаційно-комунікаційних технологій, сучасних педагогічних інновацій та тенденцій. Нагальною потребою сьогодення є проблема пошуку найбільш ефективних освітніх технологій, що здатні допомогти у вирішенні даної проблеми.

На це і спрямовані щорічні методичні заходи, які проводяться у нашому ліцеї, і цьогорічна методична декада.

Закінчився перший тиждень методичної декади, тиждень теоретичний, з поєднанням навчальних семінарів. У п’ятницю, працюючи з вчителями інформатики Тетяною Кадушкіною та Тарасом Віжевським, педагоги опрацьовували питання роботи на освітніх платформах, здобували вміння та навички практичного використання даних платформ. У семінарах-практикумах взяли участь вчителі практично з усіх кафедр – від початкового навчання до розвиваючих дисциплін.

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2264.JPG/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2265.JPG

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2271.JPG/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2272.JPG /Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2266.JPG

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2267.JPG/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2268.JPG

Впродовж першого тижня методичної декади педагоги ще раз переконались, що вчитель все життя вчиться. Педагогу потрібно займатись не тільки самоосвітою, але й самонавчанням, саморозвитком, оскільки життя ставить нас в такі умови, що працювати за старими методами стає не тільки неможливо, але й не комфортно, не раціонально. Педагоги мають йти в ногу з життям, працювати так, щоб, надавати якісні освітні послуги, добирати нові форми роботи з учнями, які можна використовувати як при традиційному, так і дистанційному навчанні: у синхронному та асинхронному режимах. Без роботи над собою і постійного навчання це стає неможливим.

Одним з визначальних напрямів розв’язання проблем підвищення якості освіти є використання нових підходів та методів навчання, які впроваджуються в тісній взаємодії з новітніми інформаційними технологіями. Підвищення мотивації учнів, залучення їх до взаємодії в рамках освітнього процесу дозволяє підвищити якість навчання, формувати необхідні компетентності. Потрібно шукати такі методи роботи, які зрозумілі учням та сприймаються ними, способи та форми зв’язку з учнями, нові способи передачі інформації. Це передбачає використання нових підходів до навчання: відхід від дублювання інформації та монологічного викладу матеріалу, демонстрація можливості отримання цих даних з доступних джерел, сприяння створенню атмосфери співробітництва, перехід до діалогу між вчителем та учнями та учнів між собою, впровадження в освітній процес активних методів навчання, які дають змогу розкрити творчі здібності, розвивати ініціативу та активізувати навчально-пізнавальну діяльність учня.

Якраз на вирішення даних питань і були спрямовані навчальні семінари, організовані під час методичної декади. Вирішення даних питань було б неможливим без сприяння вчителів інформатики – Олени Тананайко, Тетяни Кадушкіної та Тараса Віжевського. Адміністрація закладу дякує вчителям інформатики за проведення семінарів, а педагогам закладу – за активну участь. Тільки у тісній співпраці можна досягти результатів!

Людмила Зелінська, заступник директора з навчально-виховної роботи.


Кiлькiсть переглядiв: 387