FacebookПідписатися на RSS

ЩОДЕННИК МЕТОДИЧНОЇ ДЕКАДИ. "НАВЧАЮЧИ - НАВЧАЮСЬ"

9 грудня в рамках методичної декади в ліцеї розпочались навчальні семінари. Вчителі української та іноземної філології, суспільно-гуманітарних та розвиваючих дисциплін відвідали семінар-практикум «Використання освітніх платформ з метою організації занять в синхронному режимі», проведений вчителем інформатики Віжевським Т.В.

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2221.JPG/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2222.JPG

З онлайн-інструментами для оцінювання учнів вчителі математичних та природничих дисциплін, вчителі початкового навчання, педагоги соціально-психологічної служби мали змогу познайомитись на навчальному семінарі-тренінгу, проведеному вчителем інформатики, заступником директора Тананайко О.Г. Окрім того, педагоги з’ясували умови та вимоги до оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання та вправлялись у виконанні вправ на пропонованих платформах, оцінили можливості для створення завдань, які можна використати в умовах як очного, так і дистанційного навчання.

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2211.JPG

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2216.JPG

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2225.JPG

Під час першої хвилі української «дистанційки» більшість наших вчителів за допомогою тестів намагалися перевірити рівень знань учнів ліцею. З одного боку, комп’ютерні тести — це зручно. Комп’ютер сам перевіряє, педагог має множину оцінок, готових до перенесення в журнал. Та всі ми знаємо, що тести можна легко списати.
Набагато краще використовувати тести як інструмент для навчання. Тести мають передусім допомагати учневі, а не вчителю.
Учень завдяки їм може побачити, що саме йому ще потрібно зробити. Коли дитина це розуміє — спокійніше сприймає будь-які помилки.

В ході тренінгу педагоги дійшли висновку, що підсумкове оцінювання досить важко провести в умовах віддаленого навчання, не порушуючи академічну доброчесність. А от поточне оцінювання досить зручно проводити з допомогою цифрових технологій.

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2228.JPG

/Files/images/2020-2021/gruden/IMG_2215.JPG

/Files/images/2020-2021/gruden/c5fad64ba-V (2).jpg/Files/images/2020-2021/gruden/c5fad64ba-V (3).jpg

Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі.
Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об’єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів. Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдання, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачити можливість повторного виконання поставленого завдання.
Метою тренінгу було надати практичні поради щодо налагодження освітнього процесу шляхом застосування дистанційного навчання, створенню віртуального інструмента для оцінювання: NearPod, GoogleForms, My Test, Kahoot, Plickers тощо за вибором вчителя та з урахуванням можливостей учня; розкрити механізми долучення учнів і їх батьків; здатність надавати зворотний зв’язок учасникам освітнього процесу у режимі реального часу.

Кiлькiсть переглядiв: 453