ЩОДЕННИК МЕТОДИЧНОЇ ДЕКАДИ. "НАВЧАЮЧИ - НАВЧАЮСЬ"
9 грудня в рамках методичної декади в ліцеї розпочались навчальні семінари. Вчителі української та іноземної філології, суспільно-гуманітарних та розвиваючих дисциплін відвідали семінар-практикум «Використання освітніх платформ з метою організації занять в синхронному режимі», проведений вчителем інформатики Віжевським Т.В.
З онлайн-інструментами для оцінювання учнів вчителі математичних та природничих дисциплін, вчителі початкового навчання, педагоги соціально-психологічної служби мали змогу познайомитись на навчальному семінарі-тренінгу, проведеному вчителем інформатики, заступником директора Тананайко О.Г. Окрім того, педагоги з’ясували умови та вимоги до оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання та вправлялись у виконанні вправ на пропонованих платформах, оцінили можливості для створення завдань, які можна використати в умовах як очного, так і дистанційного навчання.
Під час першої хвилі української «дистанційки» більшість наших вчителів за допомогою тестів намагалися перевірити рівень знань учнів ліцею. З одного боку, комп’ютерні тести — це зручно. Комп’ютер сам перевіряє, педагог має множину оцінок, готових до перенесення в журнал. Та всі ми знаємо, що тести можна легко списати.
Набагато краще використовувати тести як інструмент для навчання. Тести мають передусім допомагати учневі, а не вчителю.
Учень завдяки їм може побачити, що саме йому ще потрібно зробити. Коли дитина це розуміє — спокійніше сприймає будь-які помилки.
В ході тренінгу педагоги дійшли висновку, що підсумкове оцінювання досить важко провести в умовах віддаленого навчання, не порушуючи академічну доброчесність. А от поточне оцінювання досить зручно проводити з допомогою цифрових технологій.