FacebookПідписатися на RSS

ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

Психолого-педагогічними дослідженнями встановлено безпосередній вплив на формування здоров’я дитини умов шкільного середовища, однією із яких є комфортність. Бо від того, наскільки учню комфортно в школі, залежить якість освіти та психологічне здоров’я дитини. Потреба в обговоренні даного питання пов’язана з тим, що в наш час велика кількість учнів відчуває нестійкий, дискомфортний стан, який сповільнює виконання шкільних вимог, породжує труднощі під час спілкування з педагогами та однолітками. Розв’язок цієї проблеми лежить у досягненні школярами комфорту в навчальному середовищі як стану та якісної характеристики їхньої діяльності. Тому питання комфортності навчання було винесено на засідання Школи становлення молодого педагога з теми: «У сучасній школі – усім комфортно», яке відбулося 11 грудня у Рожищенському ліцеї та пройшло у формі ділової гри.
У роботі взяли участь педагоги, члени Школи становлення молодого педагога, та члени адміністрації закладу. Після з’ясування теоретичних положень, що розкривають суть комфортного навчання, педагоги виконали ряд тренінгових вправ за інноваційними методиками.
Засідання пройшло у дружній, невимушеній обстановці.

/Files/images/2019-2010/IMG_0396[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0397[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0405[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0398[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0399[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0400[1].JPG /Files/images/2019-2010/IMG_0401[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0402[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0406[1].JPG/Files/images/2019-2010/IMG_0403[1].JPG

Кiлькiсть переглядiв: 739